Jeśli potrzebują Państwo faktury, przy zamówieniu prosimy o przesłanie nr NIP i danych firmy na adres: sklep@pcz.pl
-
ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM SZPITALA. ZAGADNIENIA WYBRANE Bogusława Ziółkowska, Dorota Szmit


Autor: Bogusława Ziółkowska, Dorota Smit, Monografia, Kolor, Wyd. I, 141 s., 2024 r.
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
|
Waga | 0.6 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-65976-17-8 |
EAN |
Zostaw telefon |
Spis treści
Wstęp
Rozdział
Istota i znaczenie wizerunku szpitala
1.1. Pojęcie wizerunku organizacji i jego rodzaje
1.2. Czynniki wpływające na kształtowanie wizerunku
1.3. Szpital jako rodzaj zakładu opieki zdrowotnej
1.4. Proces budowania wizerunku szpitala
Rozdział 2
Personalne uwarunkowania wizerunku szpitala
2.1. Współczesne podejścia w zarządzaniu zasobami ludzkimi
2.2. Wykwalifikowany personel i jego rola w budowaniu wizerunku szpitala – kształtowanie marki pracodawcy
2.3. Kompetencje pielęgniarskie w zarządzaniu wizerunkiem szpitala
2.3.1. Zadania zawodu pielęgniarki i zespołu pielęgniarskiego
2.3.2. Kwalifikacje a kompetencje pielęgniarskie
Rozdział 3
Rola menedżerów w zarządzaniu wizerunkiem szpitala
3.1. Zachowania i działania kadry kierowniczej w kluczowych obszarach funkcjonalnych szpitali
3.2. Zarządzanie kompetencjami pracowniczymi w szpitalu
Rozdział 4
Wizerunek szpitala jako efekt jakości świadczeń medycznych i kompetencji personelu pielęgniarskiego
4.1. Charakterystyka próby badawczej i metodyki badań
4.2. Wpływ jakości usług medycznych i świadczeń personelu pielęgniarskiego na wizerunek szpitala w świetle odpowiedzi respondentów
4.3. Kompetencje pielęgniarskie jako determinanta wizerunku szpitala
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik
- Producenci